مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-20سياسي

فارس من | مسؤولان پاکدشت پیگیرمطالبات قانونی مردم هستند


سرپرست فرمانداری پاکدشت درباره سوالات مطالبات مطرح شده مردم در سامانه فارس من گفت: خواسته های قانونی مردم به حق بوده و مسؤولان شهرستان پیگیر مطالبات آن ها هستند.

- مهدی یوسفی جمارانی سرپرست فرمانداری پاکدشت در گفت وگو با خبرنگار فارس پاکدشت درباره پیگیری سوژه ثبت شده مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه  اظهار کرد: شهریورماه سال جاری مرکز جامع خدمات درمانی در این روستا افتتاح شد و در این مرکز خدمات دندانپزشکی، مامایی، بهداشت محیط، روانشناسی و دیگر خدمات به 11 هزار نفر از ساکنان روستای ابراهیم آباد و روستاهای همجوار ارائه می شود.

وی درباره مطالبه (درخواست احداث بیمارستان در پاکدشت) مطرح شده در این سامانه نیز گفت: در حال حاضر 2 بیمارستان در شهرستان مجموعا با 195 تخت به شهروندان پاکدشتی و شهرستان های همجوار خدمات می دهند وبا دعوت از معاون وزیر بهداشت و بازدید از مراکز درمان شهرستان ، پیگیر رفع مشکلات تکمیل فاز دوم بیمارستان زعیم در بخش شریف آباد نیز هستیم.

سرپرست فرمانداری پاکدشت درهمین رابطه بیان کرد: تاکنون بیش از 22 میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده در اختیار فرمانداری به امر تجهیز بیمارستان های شهدای پاکدشت و زعیم در شریف آباد همچنین خرید دستگاه ام آرآی، اکسیژن ساز و دیگر دستگاه های مهم و مورد نیازمراکز درمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | مسؤولان پاکدشت پیگیرمطالبات قانونی مردم هستند

فارس من | مسؤولان پاکدشت پیگیرمطالبات قانونی مردم هستند